Lørdag 2. Mars kl. 13.00

Saksliste
  1. Åpning ved lederen
  2. Valg av møteleder, referent og 2 til å skrive under protokollen
  3. Godkjenning av antall stemmeberettiga.
  4. Godkjenning av innkalling og saksliste
  5. Godkjenning av årsrapport
  6. Godkjenning av regnskap
  7. Innmeldte saker:
  8. Hoppeslippet: skal vi ha hoppeslipp?
  9. Mesterskapet 2013, hvor og når, sett opp komite eller gi fullmakt til styret. Godkjenn statutter, se vedlegg. (blir lagt ut og sent på mail når de er ferdig.)
  10. Premie for flest starter i offisielle stevner, skal vi ha ekvipasje eller utøver (dvs. at en utøver har tellende stevner med flere nordlands-/lyngshester).
  11. Fastsettelse av kontingent
  12. Valg av styre for 2013
  13. Valg av utsending til Landsmøte
  14. Behandling av budsjett
  15. Valg av en representant til utstillingsnemnda og samarbeidsutvalget for hest.
  16. Slutt årsmøte
Årsmøte er beslutningsdyktig med det antall medlemmer som er til stedes
……………………………………………………………………………………
Saker som styret og medlemmer ønsker at vi diskuterer
Oppvisnings ekvipasjer, På utstillingen på Øksnevad hadde vi et pauseinnslag, vi fikk spørsmålet sent og det var ikke tid til øving, Vi får sikkert spørsmål igjen, er vi klar?
Vi ønsker også å beholde Fokus unghest konkurransen på Øksnevad, hvordan løser vi begge deler.

Vi ønsker alle medlemmer hjertelig velkommen, Dersom du trenger veiforklaring kan du ringe Marianne på tlf. 408 53 927. Vi setter pris på at du gir beskjed dersom du kommer på årsmøte, ønsker å vite ca. hvor mange som kommer pga. mat bestilling. Send melding til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller tlf. 408 53 927

Årsrapport vil bli lagt ut på www.rimfakse.no, og sendt på mail når den er ferdig skrevet. Dersom du ønsker å få den tilsendt i posten så gi beskjed til Marianne.

Vel møtt!
Hilsen styret for Nordlands-/lyngshestlaget i Rogaland og Agder